.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییاتی تازه از حوادث تروریستی بیروت

شمال نیوز: یک منبع آگاه در سفارت ایران در بیروت از شهادت 4 تن از نگهبانان سفارت‌خانه و رایزن فرهنگی کشورمان در حادثه تروریستی صبح سه‌شنبه در بیروت خبر داد.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حادثه تروریستی صبح سه‌شنبه در مقابل سفارت ایران در بیروت گفت: حوالی ساعت 9:45 صبح به وقت محلی با فاصله 5 دقیقه دو عملیات انتحاری جلوی در سفارت ایران در بیروت اتفاق افتاد.

او ادامه داد: در این حادثه تروریستی چهار تن از نیروهای محافظتی سفارت ایران در بیروت به شهادت رسیده و هم‌چنین رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شهید شدند. برخی از خانواده‌های مرتبط با سفارت نیز در این حادثه تروریستی مجروح شدند.

این منبع آگاه اضافه کرد: رییس‌جمهور و نخست وزیر، وزیر کار و برخی از مقامات پیشین لبنان در گفت‌وگوی تلفنی با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در بیروت با اعلام تسلیت این حادثه تروریستی را محکوم کردند. هم‌چنین بسیاری از مقامات لبنانی مانند وزیر فرهنگ و بهداشت با حضور در سفارت مراتب تسلیت خود را اعلام کرده و این اقدامات را محکوم کردند. هم‌چنین بسیاری از احزاب لبنانی نیز با انتشار بیانیه‌هایی این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

وی درباره آسیب‌های وارد شده به ساختمان سفارت ایران در بیروت گفت: بسیاری از شیشه‌های سفارت شکسته شده و آسیب‌های مادی جدی به سفارت وارد شده است. در حال حاضر دیپلمات‌های سفارت در سلامت به سر می‌برند.

این مقام آگاه اضافه کرد: همان گونه که سفیر کشورمان در بیروت در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها اعلام کردند اگرچه گروهی از القاعده مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته است اما در پشت پرده این دو حادثه رژیم صهیونیستی و عوامل آن حضور دارند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.